برای اولین پستم میخواستم توضیح بدم درمورد این که اصلا کلمه اندروید از کجا اومد و چی هست، ولی دیدم این چیز زیاد جالبی ممکنه نباشه برای شروع تصمیم گرفتم با چندتا ترفند جالب هرچند قدیمی شروع کنم...

گوشی های اندرویدی بعد یه مدت واقعا کند میشن و این دلیل های مختلفی داره که عمدتا پر شدن حافظه سیستمتون. شما برای بالا بردن سرعت گوشی میتونید کار های مختلفی انجام بدین که برای دیدنش باید بری ادامه مطلب

۱. برید داخل تنظیمات (setting) و اخرین گزینه که درمورد اطلاعات گوشی یا تبلتون رو پیدا کنید و روش کلیک کنید و در اون قسمت بیلد نامبر ( build number ) یا به فارسیش که میشه شماره ساخت رو پیدا و هفت بار سریع روش کلیک کنید. با این کار گزینه های برنامه نویس ( developer options ) داخل تنظیمات اضافه میشه که باید واردش بشید و مقیاس انیمیشن پنجره (Windows transition scale ) و مقیاس انیمیشن انتقال (Transition animation scale ) و مقیاس طول مدت انیماتور ( Animator duration scale ) رو صفر کنید. البته اگه دوست دارید کند تر شه که زیادشون کنید ☺

۲. همونطور که اول پست اشاره کردم پر شدن حافظتون یکی از دلایل کند شدن که با روش اول درست بشو نیست...

اگه حافظه گوشیتون توسط فایل نصبی چندتا برنامه ای که دانلود کردید پر شده که بهترین برنامه برای پاک کردنشون کلین مستر هست.البته من به شما فایل منیجر ای اس رو پیشنهاد میکنم چون امکاناتش خیلی خوبه و از دانلودش زیاد پشیمون نمیشید

۳. drives یه برنامه بینظر برای از بین بردن فایل های اضافست. البته این کار فقط حوصله حذف کردن فایل های اضافه رو میخواد چون خودم شخصا یه نیم ساعت فقط داشتم فایل اضافه هام رو پاک میکردم. این برنامه هرچی تو گوشی هست رو به ترتیب حجمشون نشون میده و امار دایر ای که از رم و حافطه داخلیتون نشون میدن کارتون رو تو پیدا کردن فایل های اضافه خیلی راحت میکنه

لینک برنامه ها هم به زودی اپلود میشن و قرار میگرن

لینک ها رو تو اپلودبوی میزارم که از من حمایت کنید ولی اگه دوست ندارید میتونید راحت تر سرچ کنید و از فارسروید یا .. دانلود کنید.


ممنون از توجتون


فایل منیجر ای اس

برنامه dirves در کافه بازار