چند سالی هست که بیکاری در ایران افزایش پیدا کرده اکثرا مردم خودشون رو با اینترنت سرگرم میکنن. در این پست درمورد درامد زا کردن این سرگرمی بهتون اطلاعاتی میدم که فقط مخصوص اندرویدی ها نیست.


کسانی که بیکار تو خونه نشتن و از اینترنت فقط به عنوان انجام بازی های انلاین یا چت استفاده میکنن و از بیکاری بیزار هستن از فکرشون به درستی استفاده نمیکنن!

شما راه های زیادی برای بدست اوردن درامد دارید و اگه بخواید دو یا سه کار رو کاملا یاد بگرید ۱۰۰ در صد وقت سرخاروندن هم ندارید!

بطور مثال میتونید با ساخت استیکر تلگرام یا بنر تبلیغاتی برای سایت ها و خیلی راه های دیگه که کمی درموردش فکر کنید به نتیجه میرسید.

من خودم از این راه ها درامد میتونم کسب کنم: ۱. اپلود فایل در اپلود بوی ۲. ساخت استیکر ۳. دریافت سفارش و ساخت عکس نوشته ۴.تبلیغ در کانال تلگرام

اگه داخل این چهار تا کار که اصلا مهارت خاصی نمیخواد موفق بشید یه درامد ناچیز دارید که این کار ها فقط یه چندتا مثال بود که بگم میتونید از اینترنت بصورت مفید استفاده کنید.


خوب بریم سراغ اموزش کسب درامد از اپلودبوی

البته اموزش خاصی نمیدم فقط یه توضیح مختصر میگم چون  اپلودبوی کاملا فارسیه و قابل فهمه ( البته اگه بدون فیلتر شکن وارد بشید )

شما میتونید در این سایت ( upload boy ) عضو بشید و چند فایل رو درونش اپلود کنید و بعد فایل های اپلود شده رو در هرجا که میتونید پخش کنید تا از طرف دیگران دانلود بشن و از هر دانلود نسبت به حجم فایل به شما درامدی داده بشه.

شما وقتی ۵ دلار درامد کسب کردید میتونید پول رو از حسابتون در اپلود بوی برداشت کنید.

اینم بگم که حتما نیاز نیست فایل هایی که اپلود میکنید داخل گوشی یا کامپیوترتون باشه، شما میتونید لینک دانلود فایل های مورد نظرتون رو از سایت های دیگه کپی کنید و در قسمت اپلود از سایت های دیگر قرار بدید و کار اپلودتون رو انجام بدید.

پخش فایل ها هم بستگی به تیز هوشی شما داره

امید وارم این پست کمی بدردتون خورده باشه... ممنون از توجهتون